Alla inlägg den 15 november 2015

Av maria tafvelin - 15 november 2015 10:13

Igårkväll la jag faktiskt in Cornelis i buren när vi gick isäng. Eftersom han aldrig pinkade igår, tänkte jag att det nog rinner ur honom under natten, och då kändes buren som ett bättre alternativ. Nu känner han sig trygg i den, och la sig och sov med detsamma jag la in honom. Jag har bara vaknat ett fåtal gånger inatt, så man måste nog säga att jag sovit relativt gott. 


När jag klev upp förväntade jag mig att det skulle vara kiss på Cornelis filt, men det var helt torrt. Men snälla gubben, du MÅSTE kissa någon gång! 


Bar ner honom (jädrar va jag har träningsvärk i triceps förresten) väntade ca 10 minuter, och ÄNTLIGEN !!!! Han pinkade både länge och väl :)   Kom upp, han sprattlade som en tok och ville ner på golvet, in i köket, och få MAAAAT, och jo, han rör lite på vänsterbenet. Jag hann ju bli osäker igår på om jag verkligen sett rätt, men han gör det. Jag vet knappt hur medvetet det är, och om tassen ligger åt fel håll så märker han inte det, men han rör definitivt på benet. Det högra har inte kommit igång överhuvudtaget än, men jag hoppas och tror att det kommer det åxå. 


Nu ska jag störta iväg och jobba ett par timmar, sedan ska Kelly få köra lite nosework. Ha en Skön Söndag!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards