Alla inlägg den 11 maj 2022

Av maria tafvelin - 11 maj 2022 07:21

Onsdag morgon.Lill-lördag 6 grader och regn, det ser ut att ska regna åtminstone fram till lunch. Sol upp 3.23 och ner 21.39


Igår efter morgonrunda och frukost,

 

åkte jag till Boviken. Pernilla vabbade med Otto, då han har lite ont i örat. HOppas det går över snabbt, då de åker till Turkiet på lördag. Hans allmäntillstånd och humör var det absolut inget fel på. Vi åkte ner på stan en snabb vända, sedan tillbaka till Boviken för att äta lunch. Efter lunchen åkte jag hem till  mitt :) Innan middag tog jag ut hundarna på en runda. Synd att jag inte kan ladda upp videoklipp längre, filmade några fina sekvenser. 


   

Hundarna var nöjda, trötta och glada när vi kom hem. Det var jag åxå :)


Pyttipanna till middag, sedan tv-soffan.  När jag gick ut för att kvällspinka hundarna, hoppade en hare iväg över gården. Strax efter det spatserade grannens katt samma väg. Grannen har både hästar, hundar katter och höns .. vet inte om det är något ytterligare åxå.  


Idag ska jag åka och träffa Anneli och Sara, cheferna på Utflex. Så himla kul! Nu ska vi bara komma överens om lönen, och det kommer inte att bli några problem :) 


Nä, nu ska jag gå upp och duscha, sedan blir det att väcka hundarna och gå ut. Ha en bra dag, fyll den med nåt värt!


Gomorron


Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards