Alla inlägg den 24 maj 2022

Av maria tafvelin - 24 maj 2022 07:47

Tisdag morgon. 12 grader och soligt. Appen säger halvklart från kl 11, och mulet från kl 17. Sol upp 2.39 och ner 22.25


Igår blev det ingen lång morgonrunda. Efter det frukost sedan åkte jag in till Kåge och handlade lite. Hade helt slut vetemjöl bland annat. Kom hem, vilade en stund ... småstädade, fipplade med blommorna... kände mig trött och slut. Det blev ingen bortforsling av löv, hoppas orka det idag istället. 


Begav mig upp i skogen med hundarna så att de skulle få springa lite dock

Nähä, av någon anledning går det inte ladda upp bilder idag. Får visa en annan dag :)


Till middag blev det ost/skinkpaj med 2 olika sallader. Satt som en smäck :)

Nä, den vill inte ladda upp matbilder heller. 


Idag hoppas jag att läkaren ringer. Jag börjar känna mig lite stressad. Jag trodde ALDRIG att jag skulle vara såhär trött och orkeslös såhär länge. Men, vi får se vad som händer, idag är en ny dag :)


Börjar vara läge att komma ur tofflorna och hänga upp morgonrocken, väcka hundarna och gå ut. Ska glutta in i fliseriet och kolla läget. 


Ha en superfin tisdag, såhär i sluttampen av Maj månad. Att verkligen UPPLEVA och insupa naturen, DET är så himla värt, har du märkt det?


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards