Alla inlägg den 20 maj 2022

Av maria tafvelin - 20 maj 2022 07:27

Fredag morgon. 8 grader och halvklart. Sol  upp 2.52 och ner 22.11


Igår gick jag en runda i skogen med hundarna på morgonpromenaden, och efter lunch blev det en runda till

   

På den rundan var vi ute en timme ungefär, och hundarna var tämligen trötta och nöjda efteråt

 

Det är så himla skönt att kunna vara ute i skogen igen :)


Idag känner jag mig piggare än jag gjort de senaste dagarna, det känns åxå så himla skönt. Lite planer har jag allt för dagen - gå i förrådet och hämta navkapslarna och trycka fast dem, så att jag får en lite sportigare look på lilla plåtkompisen :)  Ska nog ner i källaren och hämta upp en pizzadegklump ur frysen, kan ju bli pizza ikväll, eller i morgon. Dusch och promenad i skogen står åxå på dagens meny :)


Nä, jag tror att jag håller det kort idag, ska gå upp och duscha, sedan slira ur tofflorna och hänga upp morgonrocken, ge hundarna mat och gå ut. Ha en riktigt fin fredag - fyll den med nåt värt!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards