Alla inlägg den 13 maj 2022

Av maria tafvelin - 13 maj 2022 07:42

Fredag morgon. 10 grader och mest soligt. Sol upp 3.16 och ner 21.46 Nu börjar det vara omöjligt att orka vara vaken och se solnedgången :)


Igår efter morgonrunda och frukost åkte jag iväg mot OKq8 lövånger. Jag skulle ju hänga med Hannah in till Umeå, så jag körde till hennes jobb för att lämna bilen och åka med henne. Jag svängde in på Ok solbacken och tvättade bilen först. När hon gjort sina avgjutningar för öronproppar åkte vi iväg på IKEA en sväng. Med mig hem hade jag 3 tavellister, ett drapålakan, en glasform och en visp :)


Nu börjar det, på ett negativt sätt, synas på vågen att aptit och ork inte är i synk.... fniss. Eftersom orken fortfarande lyser med sin frånvaro, måste jag nog strypa ner aptiten lite. Jag ska ta mig i kragen och använda vibrationsplattan lite mer åxå. 


Idag har jag inga planer direkt, inte förrän i afton då det blir tacofjeeda i Boviken med ungdomarna och Otto. Det ska bli supermysigt. Ja, jag ska greppa räfsan och jobba vidare på gården tänker jag . Hoppsan, nu skuttade den här haren in på gården igen... den bor nog här i närheten :)


Nu ska jag kicka av mig tofflorna och hänga upp morgonrocken, väcka hundarna, ge dem mat och gå ut. Ha en bra fredag, fyll den med nåt värt!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards