Alla inlägg den 3 oktober 2019

Av maria tafvelin - 3 oktober 2019 15:48

Torsdag eftermiddag. 3 grader och jag gissar att det börjar snöa när som helst, ser så ut på himlen. I morse när jag klev upp, var det ett tunt vitt snötäcke - ljust och vackert. Idag blev jag faktiskt hemma från jobbet. Jag har inte haft en rolig natt alls, fy för bövulen - hostat tills jag spytt upp sega bollar, och snytit klumpar. Förlåt för beskrivningen, det var lika äckligt som det låter. Dagen har gått ut på att vila. 


Mitt på dagen tog jag hundarna var för sig, en bytta med blodpudding, och gick ut på gården för godissök. Spridde ut blodpuddingsbitar över typ hela gården, sen fick de söka. Bra aktivering och de blev nöjda. Nu ska jag krypa under täcket i soffan igen, blir hemma även i morgon och hoppas verkligen att en långhelg ska göra att jag är tiptop på måndag. 


Kort inlägg. Har varken orkat Göra nåt, eller tänka, så några funderingar har jag inte heller att dela med mig av. Men, en sån här gång är det Mest värt att bara vara stilla och vila. HOppas din dag är bra!


Tjing så länge

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards