Alla inlägg den 4 oktober 2019

Av maria tafvelin - 4 oktober 2019 09:00

Fredag morgon. 1 plusgrad. Appen säger snöfall, men det har nog redan slutat ... ser lite snö på bilen, men det är allt. Jag är ju hemma även idag, och det ska jag säga är nödvändigt. Jag vet inte om man kan säga att jag är ett dugg bättre, kanske snarare tvärtom. Känner mig helt matt.  Var upp 02.35 och tog en Ipren, hade så sjukt ont i käken på höger sida, tänderna i nederkäken, örat, halsen på höger sida. Hostar, hostar, hostar ....  Inte kul alls, men tänker att det borde vända nu idag. Från jobbet skickar de bara kramar och positiva tankar, och det känns jätteskönt. 


Planen för idag är precis likadan som planen var igår - vila. Hoppas jag får tillbaka lukt och smak idag. Börjar vara sjukt tråkigt att vara utan. Hoppas kunna sätta mig på cykeln och cykla med hundarna snart åxå, annars måste jag be någon annan att fara en sväng med dem. 


Nä, det blir ett superkort inlägg även denna dag. Ska samla krafterna till att kicka av tofflorna och hänga upp  morgonrocken, ta på lite kläder,  ge hundarna mat och gå ut. Ha en bra Fredag, kom ihåg att göra nåt värt av den. 


Gomorron





Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards