Alla inlägg den 6 december 2014

Av maria tafvelin - 6 december 2014 20:35

Lördag kväll. Ska väl kolla klart på "så mycket bättre" , gå ut med hundarna och sen krypa isäng. Idag blev det en helt förträfflig dag med hundarna :)  Jag har varit i Bureå och tränat, och vet ni .... jag HAR världens bästa hundar, jag överdriver inte ens! 

   

Det går inte på något sätt beskriva hur stolt jag är över mina hundar. Man behöver vara på plats för att förstå hur bra de är. 


Nästa gång ska jag be någon filma när Kelly hoppar upp på en stol, vidare upp på ett bord, och sen hoppar in i min famn. :)


I morgon tar jag emot en hund igen. Det är en mastiffblandis på dryga 50 kg som ska bo här ett tag. Matte har sviter efter en stroke. 


Varför ställer just JAG upp? Varför startar just JAG en tomtepool? Varför hjälper JAG andra? 'Vad i helvete är det för fel på mig?  VARFÖR är jag som jag är? VARFÖR har jag alltid, ALLTID ställt upp på de jobb jag haft? 


Kan det vara så att det är JAG som upptäckt hur mycket man får tillbaka av att  GE ? 


Det finns många, många, som skulle må bra av att upptäcka det. TRo mig. 


Jag är så oerhört nöjd med min dag :)  Jag ser fram emot morgondagen, både för att det är en ny dag, men även för att det kommer en hund som jag kan hjälpa. Jag kan hjälpa både hunden och dess ägare. DET känns bra. Vad som än är fel med mig, så känns det bra :)


Gokväll

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards