Alla inlägg den 18 april 2022

Av maria tafvelin - 18 april 2022 08:09

Måndag morgon. Annandag påsk. 6 plusgrader och halvklart. Sol upp 4.46 och ner 20.21   Det ska mulna på helt kring kl 11, men temperaturen ska visst kunna nå 11 grader idag :)


Igår blev en såndär vilodag igen. Ingen ork whatsoever, men kanske ork finns den här dagen :)  Jag ska i alla fall samla ork och gå upp och duscha innan jag går ut med hundarna. Kanhända jag åker en sväng till Boviken åxå :)


Läser om kriget, upploppen i Rinkeby,Örebro, Norrköping och Linköping... och har egentligen bara En fråga. Why?  Vad är det som driver människor till att agera på detta sätt? Jag fattar inte. Delade precis på facebook ett inlägg skrivet av en polis, som kämpade i Rinkeby och Örebro. Leta upp det på facebook och läs. Sök på

Jonas Packalen


Nu har klockan lixom rusat iväg och jag ska gå upp och duscha. Ha en fin annandag påsk, gör nåt värt av dagen!


Gomorron





Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards