Alla inlägg den 17 november 2014

Av maria tafvelin - 17 november 2014 07:31

Måndag morgon. Den här veckan blir superkul! Det börjar redan idag, med hundkurs ikväll med Paddy :)  Så himla kul att gå kurs med honom igen! Jag ser fram emot det jättemycket :)


Morgonpromenaden promenerad efter kaffet, frukost intagen, sängen bäddad (hoppas grannen nedanför läser min blogg, så att han förstår att sängen i vanliga fall är bäddad) luggen fluffad, så snart bär det iväg till jobbet. 


Igårkväll blev det lite sent. Jag spelar ett spel på telefon, pet rescue saga, och brukar ta några varv när jag lagt mig. Nu har jag harvat på med en bana och det har tagit mig många liv. Man kan ju skicka liv till varandra, de vänner man har som spelar samma spel, och jag hade bunkrat upp med 103 extraliv .... och nu har jag typ 60 liv kvar. JÄdrar va liv det tog att klara banan .... fniss. Fatta känslan när jag i morse klarade den :)


Jodå, det gäller att glädjas åt det lilla .... fniss


Nä, nu är det dags att dra. Ha en bra dag, och fyll den med nåt värt!


Gomorron

   

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards