Alla inlägg den 20 november 2014

Av maria tafvelin - 20 november 2014 22:01

Torsdagkväll och det betyder att jag tar helg :) Dagen har varit hur bra som helst, och jag har ju provat min köttkvarn, som jag köpte för ett tag sedan på en facebookgrupp. Jag betalade 50 kr för den och är supernöjd :) Hannah lämnade lite älgfärs här som jag skulle göra köttfärsbiffar av, och jag malde ner lite fläsk för att få lite saftigare biffar


 

När jag var färdig med biffarna, var jag ju tvungen att ta en till middag för att prova om de blev bra. Det blev de :)

 


Idag blev jag rent tvungen att duscha Paddy när vi kom hem från efterjobbetpromenaden. Vi gick ner till Scharins och var där en timme och filosoferade. Paddy hittade en sten som han tyckte mycket om. Han gnuggade sig mot den och jag insåg snabbt att det inte skulle lukta gott om honom när han kom upp. Mycket riktigt. Om Mollys spya häromdagen luktade lik, så var det här inte mycket bättre. Fy fasen så vidrigt

   


Nu ikväll efterfrågade jag en träningsgrupp i freestyle. Ja, för hundar alltså. Det där med lydnad, alltså tävlingslydnad ... det har jag ju lagt bort. Kelly kan ganska många roliga moves och det skulle vara superkul att få hjälp med att komma vidare. Det är flera som är intresserade, så jag hoppas att vi kan starta upp nåt.  :)


Kvällsrundan är avklarad, så nu styr jag ner luggen över ögonbrynen och kryper isäng. Tack för en underbar vanlig dag!


Gokväll

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards