Alla inlägg den 27 november 2014

Av maria tafvelin - 27 november 2014 21:34

Gud vilket roligt jobb jobb jag har :)  Det blev kvällsjobb idag, jag har demat vörtlimpa på Ica i Kåge.  De hade julkväll där, vilket innebar en hel del upptäckte jag när jag kom dit. Det bjöds på smakprov på jultallrik, med bla ortens julskinka! Jag bjöd ju på vörtlimpa från Wallins Kafferepet. Bothnia fisk bjöd på sillröra och laxmacka, det bjöds på dopp i grytan och glögg. En annan bjöd på exotiska frukter. Tomten gick runt och bjöd på skumtomtar till alla 

 

En annan anställd bjöd på julmusik live

 

Det var en fantastisk stämning i butiken, och det var superkul att vara delaktig :)


I morgon är jag ledig, likaså på lördag. Det är nog så att det behövs. Jag tror jag är på väg in i ett skov nämligen. Jag har varit lite ostadig ett par dagar, och idag åkte jag inte till skogen som jag tänkte först. Jag har tagit asfaltspromenader och vilat till största delen. Några rundor trickträning med hundarna inomhus har det blivit, men inte så mycket utomhus som jag velat. Tinnitusen är sjövild och örat är riktigt tätt ... maxdos mediciner och åksjuketabletter, samt att hålla humöret uppe är det enda jag kan göra. Det var så himla skönt att jag kunde åka och jobba ikväll, för det var så nedra roligt :)  


I morgon blir åxå en rolig dag, då jag ska julpyssla och äta lunch med Pernilla och Hannah :)  Det ser jag verkligen fram emot. 


Hoppas att du åxå haft en bra dag, fylld med värda grejer. 


Gokväll

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards